The swell season

sâmbătă, 21 august 2010

~ 3 comentarii: ~

Culian says:
at: 22 august 2010 la 00:21 spunea...

Spune-mi si mie, te rog frumos, ce aparat de fotografiat digital ti-ai lua tu daca ai avea maximum 500 Ron. Planuiesc sa-mi iau un DSLR anul viitor si d-asta nici nu vreau sa dau prea multi bani pe un compact dar pana atunci am nevoie de unul cat de cat capabil sa surprinda niste peisaje. Deci tu ce ti-ai lua de banii aia si daca poti sa-mi zici ce aparat(e) folosesti tu ?
PS: Si e cumva posibil, chiar daca poate suna absurd, sa gasesc la un compact functie care sa permita reglarea timpului de expunere ?

Eugen Viorel Photography says:
at: 22 august 2010 la 19:26 spunea...

buna as vrea sa facem schimb de linkuri da o vizita pe http://eugenviorel.blogspot.com/
mie mi-a placut ce am gasit aici

Alexandra says:
at: 22 august 2010 la 22:50 spunea...

Am facut cateva cercetari, iar pana in 500 ron cel mai bun ar fi kodak z915 sau fujifilm s5700, dar acesta nu se mai fabrica. Eu folosesc un sony h50 si sper ca in cateva luni sa reusesc sa imi iau un dslr.
Orice aparat ce are modulul manual sau cel de prioritate de timp iti permite reglarea timpului de expunere si sunt destule aparate compacte cu aceste functii.
Sa stapanesti sanatos noul aparat si sper ca ti-am fost de ajutor.

Imagini pentru teme create de sndr. Un produs Blogger.

Popular Posts