Stop-cadru

miercuri, 4 august 2010

Asa cum am promis, am postat fotografiile din zilele in care am fost plecata, dar am sa ma opresc aici. Am sa continui prin a posta cat mai des posibil fotografii, probabil ca zilnic, atata timp cat am materie prima, dar am sa renunt din a ma forta sa fac ceva nou, ceva bun zi de zi. A fost o provocare dura si inca ma mir ca am putut sa ma tin de cuvant pentru 3 saptamani si jumatate. Sunt mai multi factori ce compun o fotografie buna, iar cel mai important consider a fi trairile pe care fotograful le are. Prin fotografiile mele incerc sa asez o parte din sperantele, visele si fericirile mele, stop-cadre ale existentei incarcate cu o poveste pe care o experimentez la nivel constient si subconstient intr-un anumit moment al vietii mele, iar asta ma opreste aici...

~ 0 comentarii: ~

Imagini pentru teme create de sndr. Un produs Blogger.

Popular Posts