Surpriza

miercuri, 28 octombrie 2009

Profei de fizica i-a venit o idee sa aducem fiecare cate o poza facuta de noi ce ilustreaza un peisaj de toamna, asta pana vineri. Apoi sa facem un panou cu fiecare fotografie si restul e surpriza. Peste cateva zile am aflat ca a spus acest lucru la toate clasele la care ea preda. Inca de cand am aflat , de acum o saptamana, ma tot chinui sa captez cel mai bun moment al toamnei, insa nimic nu ma multumeste. Saptamana trecuta totul era prea verde sau soarele lasa pete pentru ca imi uitasem parasolarul acasa. Pana la urma am o poza cat de cat draguta, insa nu ma incanta. Nu prea mai am cand sa fac poze, decat azi, dar imi este urat sa ma duc singura sa fac poze. Toti au alte planuri. Si da, stiu, arta cere sacrificii. O voi face! Ma voi duce singura, dar de cele mai multe ori, cand sunt singura fac totul in graba, nu stiu de ce. Sper ca azi va iesi ceva ce pe mine ma va multumi, dar eu cer perfectiunea. Perfectiunea in viziunea mea. Poate ca cei ce sunt in acest domeniu imi vor gasi 1000 si una de defecte la poza pe care eu o consider perfecta.
Am sa revin cu poze dupa ce trece vineri. Nu vreau sa va dezvalui nimic. Si poate atunci voi spune si surpriza pe care o are profa. Hmmmm....de ce profesorii astia sunt atat de plini de mister? Ieri profesorul de la foto mi-a cerut 10-20 poze facute de mine "rapid", iar atunci cand l-am intrebat de ce a raspuns "SURPRIZA!". In general imi plac surprizele, dar totodata sunt foarte curioasa.

~ 0 comentarii: ~

Imagini pentru teme create de sndr. Un produs Blogger.

Popular Posts