Follow me

sâmbătă, 22 august 2009

Nu am indraznit sa ma uit inapoi. Cu cat ma gandeam mai mult cu atat deveneam mai nelinistita si mai nervoasa. Probabil ca tocmai in momentul acela el imi urmarea in amanunt toate miscarile si e absolut insuportabil sa te stii urmarit in felul acesta. Mi-am facut curaj cat am putut mai bine si mi-am continuat drumul; am inceput sa imi simt zvacniri in picioare, si mi-am pierdut siguranta mersului din pricina tensiunii provocate de dorinta de a-l face sa para elegant. Ca sa dau impresia ca sunt calma si indiferenta, balansam bratele fara nici o noima. Dar nu mi-a folosit. Simteam mereu cum ma urmareau privirile atintite asupra cefei si ma treceau fiori reci. In sfarsit m-am refugiat pe o strada laterala si de acolo mi-am continuat drumul linistita.

~ 0 comentarii: ~

Imagini pentru teme create de sndr. Un produs Blogger.

Popular Posts