Numara oite!

duminică, 12 iulie 2009

Am vazut 2 filme, am numarat oite...1...2...3...4...5....6...7...uff, nu a mers. Sunt singura acasa si ar cam trebui sa dorm la ora asta. Maine la ora 8 trebuie sa fiu drepti. Afara cred ca inca mai ploua. Dupa ce am vazut cele 2 filme si am numarat oite, am rasfoit putin revista, stand langa geam, si am ascultat cum ploua. Cum sa adormi? Apoi am inceput sa mai caut poze de mult uitate prin calculator si uite! am gasit asta:






Am citit articolul lui Herris din revista. De obicei nu o fac, dar acum, nu stiu de ce, dar am facut-o si mi-a placut, pentru ca a adunat lucruri pe care le stiam, dar niciodata nu le-am gandit la un loc. Din toate prea mult. "...prea multe lansari de aparate foto, prea multi megapixeli......prea multa mancare, prea multe mall-uri si supermarket-uri, prea multe haine, prea multe masini, prea multi, prea prosti. Prea mult din totul, iar criza vine ca o consecinta a acestui supraplin." Acum continui si eu ...prea superficiali, prea egoisti, prea tristi, prea rai, prea singuri. Superficiali? Pentru ca nu stim sa privim dincolo de imaginea care o afiseaza un om prima data. Egoisti? Pentru ca asa suntem toti, intr-o mai mica sau mai mare masura. Tristi? Pentru ca atunci cand suntem fericiti nu ne dam seama si vream mai mult, mai multa si mai multa fericire, nu stim sa pretuim ceea ce ne face cu adevarat fericiti. Rai? Din acelasi motiv, pentru a gasi fericirea suntem in stare de prea multe. Singuri? Pentru ca suntem intr-o continua vanatoare de perfectiune.Si lista poate continua....dar cred ca a inceput Mos Ene sa vina pe la gene.


~ 2 comentarii: ~

A says:
at: 12 iulie 2009 la 11:58 spunea...

Nici eu nu am dormit - de obicei nu o fac, dar nu asta conteaza. Pozele astea ma fac sa ma gandesc la apocalipsa si imi place mult ultima.

Ps: Harris

>:D<

Maria says:
at: 13 iulie 2009 la 15:00 spunea...

:((

Imagini pentru teme create de sndr. Un produs Blogger.

Popular Posts