Nu alegi sa fii cine esti!

duminică, 10 mai 2009



Daughtry - It's Not Over
Asculta mai multe audio Muzica »



i was blown away
what could I say
it all seemed to make sence
your takin away everything
and I can` t do without

i try to see the good in life
the good things in life are hard to find
we` re blowin away, blownin away
can we make this something good?

well I` ll try to do to it right this time around
it` s not over
try to do it right this time around
it's not over
but a part of me is dead and in the ground
this love is killin me
but your the only one
it's not over

i` vr taken all I can take
and I cannot wait
we` re wastin too much time
bein strong, holdin on
can` t let it bring us down


Aceasta melodie am redescoperit-o acum vreo 15 minute si de atunci o ascult in continuu. Acum imi place mai mult ca inainte si nu stiu de ce :-?. Mai sus sunt o parte din versuri, partea care imi place. Acum este melodia mea preferata. A nu se confunda cu "all time favorite song" , care nu este aceasta inca.
P.S. Stiu ca nu are titlul nici o legatura cu postarea.

~ 0 comentarii: ~

Imagini pentru teme create de sndr. Un produs Blogger.

Popular Posts